Вебінари з використання Packet Tracer в курсі “Інформатика”

Вітаємо Вас на серії вебінарів, присвячених можливостям використання симулятора Packet Tracer при викладанні курсу "Інформатика" Програма мережних академій Cisco пропонує Вам інноваційний інструмент для моделювання роботи комп'ютерних мереж і не тільки (ПЗ надається безкоштовно учасникам серії вебінарів, інструкторам та слухачам курсів Академії [. . .]

Мережна академія Cisco – твій шанс на успішну кар’єру без кордонів

Мережна академія Cisco оголошує набір на курс CCNA R&S: Вступ до комп’ютерних мереж. Запрошуються студенти всіх спеціальностей, які бачать свою майбутню кар’єру у галузі ІТ. Комп’ютерні мережі не мають кордонів, тож фахівці, які їх можуть якісно спроектувати, розгорнути та підтримувати, цінуються у всьому світі. Таких фахівців навчають в [. . .]

Student Week в Мережній академії Cisco завершилася в День Безпечного Інтернету

З 1 по 7 лютого 2017 року студенти всіх спеціальностей ЗДІА мали можливість дізнатися про можливості професійного та кар’єрного росту з Програмою Мережної академії Cisco. Презентації курсів, обладнання та спеціалізованого програмного забезпечення, перегляд мульсеріалу про сміливого адміна - далеко не всі заходи, в яких могли [. . .]

7 лютого 2017 року День безпечної поведінки в Інтернеті

Навчайся, змінюйся, змінюй разом з Cisco 7 лютого 2017 року у світі відзначається День безпечного Інтернету під гаслом «Будьмо джерелом змін: об’єднаймося для кращого Інтернету». День безпечного Інтернету є унікальною можливістю для кращого розуміння проблем та можливостей в онлайновому світі, це час поділитися [. . .]

Вручення сертифікатів Мережної академії Cisco майбутнім програмістам

19 грудня 2016 року відбулося вручення сертифікатів Мережної академії Cisco студентам ЗДІА другого курсу, які навчаються за спеціальністю 121 «Інженерія програмного забезпечення». Сертифікати вручили заступник завідувача кафедри ПЗАС, доцент Безверхий Анатолій Ігорович та керівник Cisco Academy, доцент Полякова Наталія Петрівна. Курс Мережної [. . .]

Сучасні швидкості вимагають сучасних знань

21, 22 грудня 2016 року відбулося вручення сертифікатів компанії PANDUIT студентам ЗДІА другого курсу (гр. СП-15-1, СП-15-2), які навчаються за спеціальністю 121 «Інженерія програмного забезпечення». Сертифікати отримали 16 студентів, чия кваліфікація була підтверджена відомим у світі виробником сучасних інфраструктурних рішень фізичного рівня для [. . .]

Вручення сертифікатів Мережної академії Cisco студентам 2-го курсу СП

24 студенти другого курсу (гр. СП-14-1 та СП-14-2), які навчаються за напрямом «Програмна інженерія», отримали сертифікати Мережної академії Cisco за результатами вивчення курсу Cisco R&S “Routing and Switching Essentials”. За відмінні успіхи в навчанні 20 студентів відмічені похвальними листами. Навчання відбувалося у межах навчального [. . .]

Вітаємо новачків в програмі Мережних академій Cisco

З 1 вересня 2016 року відкриють свої двері нові Мережні академії Cisco в чотирьох коледжах: Мелітопольський промислово-економічний коледж (Запорізька область)  Маріупольський машинобудівний коледж Приазовського ДТУ (Донецька область) Херсонський політехнічний коледж ОНПУ Новокаховський політехнічний коледж ОНПУ [. . .]

Вручення сертифікатів Мережної академії Cisco слухачам Центру безперервної освіти ЗДІА

Слухачі ЦБО, які навчаються за спеціальністю «Програмне забезпечення систем», завершили вивчення курсу «Організація комп’ютерних мереж» за програмою CCNA R&S Мережної академії Cisco. 11 слухачів отримали сертифікати про успішне завершення навчання. За відмінні успіхи у навчанні похвальним листом відмічено трьох слухачів. Навчання відбувалося [. . .]

Міжнародні нагороди кафедри ПЗАС в програмі Cisco Academy Excellence

11-річна плідна співпраця ЗДІА з міжнародною корпорацією Cisco за програмою Cisco Academy відзначена нагородами в номінаціях: Above and Beyond Excellence Award – 2015 Instructor Excellence Expert – 2015 Above and Beyond Excellence Award – 2015 це нагорода за значний внесок колективу Центру підготовки інструкторів для академій Cisco в [. . .]